fredag 30 november 2012

Fredag kväll = sug!!!

Long time.....


Fredag kvällar är tunga, tycker jag. Det är liksom dagen då allt det här myset ska till, fredagsmys!!! Just denna fredagkväll är lite tung, ensam hemma, inge bra mat hemma, inge bra snacks hemma, ganska slut på så jag ids inte åka på affären heller. Jag har varit sockerfri sen 8 oktober så det börjjar vara ett tag nu, det går bra och jag är alldeles övertygad om att det delvis beror på dom tillskott jag stoppar i mig .

Min fina Veronica ser ju till att jag får i mig det jag ska så att det går lättare. Denna vecka har denna underbara Veronica betytt alldeles extra mycket för mig. Jag har kännt denna mystiska, spännande kvinna sen jag gick på gymnasiet och det börjar ju vara sisådär 20 år. Så fort jag såg henne i klassrummet visste jag att henne ska jag ha;-) ;-) ;-). Jag älskar denna fina tjej, som inte fattar själv hur underbar hon är. Den bästa sidan är helt klart när hon får sina skrattanfall, det är det härligaste jag vet, åh oj vad många gånger jag skrattat med henne. En gång skrattade vi så att folk började kasta grejer på oss inne på Max, för att dom blev less på oss. Så i min ensamma, kalla, blåsiga, hungriga kväll vill jag hylla dig Veronica Sehlberg Sehlin för att du är den underbaraste av alla underbara. TACK för att du finns tokfia >3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar